Analiza, konstruowanie i zastosowanie zadań i testów jako narzędzi pomiaru dydaktycznego
59 zł

O szkoleniu
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
O szkoleniu:
Konstrukcja i analiza zadań testowych to umiejętności, jakie powinien posiadać każdy nauczyciel, niezależnie od specjalności czy etapu edukacyjnego, na którym naucza. Prawidłowo skonstruowany test jest bowiem jednym z najbardziej miarodajnych narzędzi pomiaru osiągnięć uczniów. Uczestnicząc w webinarze nauczysz się budować własne testy o treści dostosowanej do nauczanego przedmiotu i możliwości uczniów.
Podczas szkolenia dowiesz się, czym jest pomiar dydaktyczny i jakie są jego narzędzia. Prowadzący webinar Adam Brożek omówi rodzaje testów i zastosowanie każdego z nich. Kolejne części szkolenia obejmują konstrukcję, analizę i ocenę różnych rodzajów i form zadań testowych. Udział w webinarze pozwoli Ci uzyskać rzetelną informację zwrotną na temat umiejętności uczniów, niezbędną, by skutecznie ich motywować i wesprzeć proces uczenia się u każdego z nich.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?
Bezpośrednio po zakupie otrzymasz mail z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem szkolenia wyślemy Ci także maila z przypomnieniem o szkoleniu.
Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?
W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.
Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?
Tak, dostęp do nagrania jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Program
ODWOŁANY z powodu wypadku losowego
Część 1
Pomiar dydaktyczny jako metoda oceniania osiągnięć uczniów
Część 2
Rodzaje testów oraz rodzaje i formy zadań testowych
Część 3
Konstruowanie zadań testowych
Część 4
Kryteria ocen i analizy zadań oraz testów
Część 5
Zasady normowania wyników testowania i przekładania ich na oceny
Materiały dodatkowe
Prezentacja multimedialna