Grywalizacja/Gamifikacja w szkole – czyli jak spowodować żeby uczniowie nieświadomie wykonali dodatkową pracę

Część 1

Czy uczeń wie dlaczego się uczy?

Część 2

Co dają nam gry?

Część 3

Co to jest grywalizacja?

Część 4

Przykłady zastosowania grywalizacji

Część 5

Jak możemy pracować na lekcji

Część 6

Grywalizacja z uczestnikami szkolenia – ćwiczenia

Grywalizacja/Gamifikacja w szkole – czyli jak spowodować żeby uczniowie nieświadomie wykonali dodatkową pracę

69 zł
Szkoleniowiec:
Oceny:
Grywalizacja/Gamifikacja w szkole - czyli jak spowodować żeby uczniowie nieświadomie wykonali dodatkową pracę

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

jak wykorzystywać grywalizację na lekcji

jakie gotowe narzędzia mogą wspomagać Twoją pracę

jak planować aktywność uczestników i jak nagradzać uczestników gry

O szkoleniu:

Podczas szkolenia poznasz metodę grywalizacji, przykłady jej zastosowania w edukacji oraz poznasz narzędzia, które pomogą wprowadzić grywalizację na lekcji. Ponadto, dowiesz się jak zaangażować ucznia w lekcję oraz poznasz narzędzia wspomagające twoją pracę.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

wszystkich nauczycieli, którzy chcą podnieść motywację uczniów do pracy na lekcji


FAQs:

Kiedy uzyskam dostęp do szkolenia?

Wideoszkolenie jest publikacją elektroniczną, dostępną bezpośrednio po zakupie – dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty.

Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?

Pakiet obejmuje nagranie całości szkolenia (90 minut), dostęp do ewentualnych materiałów ze szkolenia (w formie elektronicznego zeszytu i/lub plików do ściągnięcia) oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu:
– zapoznaj się z wideoszkoleniem i materiałami dodatkowymi,
– wyślij nam maila z numerem zamówienia i nazwą szkolenia na bok@edumaster.pl,
– w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie na maila wskazanego w zamówieniu.

Jak mogę odtworzyć nagranie szkolenia?

Szkolenie w wersji płatnej można odtworzyć zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych: smartfonie lub tablecie z systemem operacyjnym Android i iOS. Szkolenie będzie dostępne z poziomu specjalnej platformy edukacyjnej, do której dostępy przyznamy po zakupie szkolenia.

Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?

Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.

Program

Część 1

Czy uczeń wie dlaczego się uczy?

◦ przyczyny kryzysu motywacji na lekcji ◦ po co się uczyć? ◦ jaki jest cel uczenia? ◦ czy uczeń ma informację zwrotną?

Część 2

Co dają nam gry?

◦ co motywuje graczy do działania? ◦ w jaki sposób gry angażują? ◦ planowanie współzawodnictwa, współpracy, dzielenia się wiedzą

Część 3

Co to jest grywalizacja?

◦ skąd wzięło się to pojęcie? ◦ na czym polega metoda grywalizacji? ◦ motywatory w grywalizacji

Część 4

Przykłady zastosowania grywalizacji

◦ zastosowanie grywalizacji w marketingu ◦ jak to się robi w edukacji?

Część 5

Jak możemy pracować na lekcji

◦ zastosowanie grywalizacji na lekcji ◦ przykłady na wykorzystanie grywalizacji

Część 6

Grywalizacja z uczestnikami szkolenia – ćwiczenia