Jak uczyć i wychowywać dziecko z zaburzeniami zachowania?
59 zł



O szkoleniu
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
O szkoleniu:
Jako opiekun młodych ludzi z trudnościami w funkcjonowaniu z pewnością wiesz, jak różnorodne formy przybierają owe trudności i jak wiele czynników – od zaburzeń rozwojowych po uwarunkowania rodzinne – może przesądzić o ich wystąpieniu. Szkolenie Joanny Nienałtowskiej-Padło pomoże Ci w indywidualnej pracy z trudnymi uczniami: dzięki webinarowi pogłębisz swoją wiedzę na temat źródeł problemów wychowawczych i łatwiej rozpoznasz je w indywidualnej pracy z podopiecznymi.
Zdiagnozowanie przyczyny problemów jest pierwszym, niezbędnym krokiem do ich rozwiązania. Prowadząca szkolenie zaprezentuje praktyczne metody pracy wychowawczej z trudnymi uczniami. Dowiesz się także, jak duży wpływ na zachowania dzieci i młodzieży ma postawa nauczyciela: dzięki udzielanemu przez Ciebie realnemu wsparciu i prawidłowej reakcji na sytuacje kryzysowe współpraca obu stron może stać się znacznie łatwiejsza!
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?
Bezpośrednio po zakupie otrzymasz mail z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem szkolenia wyślemy Ci także maila z przypomnieniem o szkoleniu.
Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?
W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.
Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?
Tak, dostęp do nagrania jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Program
ZAKOŃCZONY
Część 1
Problematyka zachowań destrukcyjnych i trudnych wychowawczo
Część 2
Przyczyny wewnętrznych i środowiskowych trudności wychowawczych
Materiały dodatkowe
Specyfika zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń w procesie socjalizacji
Część 4
Dysfunkcje w rodzinie, trudności edukacyjne i zaburzenia rozwojowe jako źródła problemów wychowawczych
Część 5
Metody korygowania zaburzonych zachowań i projektowania pracy wychowawczej z trudnymi uczniami
Część 6
Interwencje na poziomie czynników mających źródło w dziecku, w szkole oraz na poziomie interakcji nauczyciel-uczeń
Część 7
Wpływ postawy nauczyciela-wychowawcy na zachowania destrukcyjne
Materiały dodatkowe
Poszerzona wersja prezentacji, zawierająca opis problematyki zaburzeń zachowania oraz metod pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w funkcjonowaniu.