Jak uczyć i wychowywać dziecko z zaburzeniami zachowania?

Część 1

Problematyka zachowań destrukcyjnych i trudnych wychowawczo

Część 2

Przyczyny wewnętrznych i środowiskowych trudności wychowawczych

Materiały dodatkowe

Specyfika zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń w procesie socjalizacji

Część 4

Dysfunkcje w rodzinie, trudności edukacyjne i zaburzenia rozwojowe jako źródła problemów wychowawczych

Część 5

Metody korygowania zaburzonych zachowań i projektowania pracy wychowawczej z trudnymi uczniami

Część 6

Interwencje na poziomie czynników mających źródło w dziecku, w szkole oraz na poziomie interakcji nauczyciel-uczeń

Część 7

Wpływ postawy nauczyciela-wychowawcy na zachowania destrukcyjne

Materiały dodatkowe

Poszerzona wersja prezentacji, zawierająca opis problematyki zaburzeń zachowania oraz metod pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w funkcjonowaniu.

Jak uczyć i wychowywać dziecko z zaburzeniami zachowania?

59 zł

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

zapoznasz się z tematyką zachowań destrukcyjnych

dowiesz się, jak wspierać dzieci i młodzież z zaburzeniami behawioralno-emocjonalnymi w nauce oraz codziennym funkcjonowaniu

dowiesz się, jak prawidłowo reagować w trudnych sytuacjach

O szkoleniu:

Jako opiekun młodych ludzi z trudnościami w funkcjonowaniu z pewnością wiesz, jak różnorodne formy przybierają owe trudności i jak wiele czynników – od zaburzeń rozwojowych po uwarunkowania rodzinne – może przesądzić o ich wystąpieniu. Szkolenie Joanny Nienałtowskiej-Padło pomoże Ci w indywidualnej pracy z trudnymi uczniami: dzięki webinarowi pogłębisz swoją wiedzę na temat źródeł problemów wychowawczych i łatwiej rozpoznasz je w indywidualnej pracy z podopiecznymi.

 

Zdiagnozowanie przyczyny problemów jest pierwszym, niezbędnym krokiem do ich rozwiązania. Prowadząca szkolenie zaprezentuje praktyczne metody pracy wychowawczej z trudnymi uczniami. Dowiesz się także, jak duży wpływ na zachowania dzieci i młodzieży ma postawa nauczyciela: dzięki udzielanemu przez Ciebie realnemu wsparciu i prawidłowej reakcji na sytuacje kryzysowe współpraca obu stron może stać się znacznie łatwiejsza!

Szkolenie przeznaczone jest dla:

pedagogów

psychologów

nauczycieli

pracowników świetlic opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych

FAQs:

Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?

Bezpośrednio po zakupie otrzymasz mail z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem szkolenia wyślemy Ci także maila z przypomnieniem o szkoleniu.

Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?

W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.

Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?

Tak, dostęp do nagrania jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.

Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?

Dostęp do materiałów jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.

Program

ZAKOŃCZONY

Część 1

Problematyka zachowań destrukcyjnych i trudnych wychowawczo

Część 2

Przyczyny wewnętrznych i środowiskowych trudności wychowawczych

Materiały dodatkowe

Specyfika zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń w procesie socjalizacji

Część 4

Dysfunkcje w rodzinie, trudności edukacyjne i zaburzenia rozwojowe jako źródła problemów wychowawczych

Część 5

Metody korygowania zaburzonych zachowań i projektowania pracy wychowawczej z trudnymi uczniami

Część 6

Interwencje na poziomie czynników mających źródło w dziecku, w szkole oraz na poziomie interakcji nauczyciel-uczeń

Część 7

Wpływ postawy nauczyciela-wychowawcy na zachowania destrukcyjne

Materiały dodatkowe

Poszerzona wersja prezentacji, zawierająca opis problematyki zaburzeń zachowania oraz metod pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w funkcjonowaniu.