Kodowanie i programowanie w edukacji przedszkolnej
69 zł

O szkoleniu
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
O szkoleniu:
Programowanie na etapie przedszkolnym należy kojarzyć z nauką kompetencji miękkich takich jak myślenie logiczne, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Na szkoleniu zostaną pokazane sposoby nauczania programowania bez użycia komputera i z wykorzystaniem najlepszych środków dydaktycznych dopasowanych do wieku przedszkolnego.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do szkolenia?
Wideoszkolenie jest publikacją elektroniczną, dostępną bezpośrednio po zakupie – dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty.
Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?
Pakiet obejmuje nagranie całości szkolenia (90 minut), dostęp do ewentualnych materiałów ze szkolenia (w formie elektronicznego zeszytu i/lub plików do ściągnięcia) oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu:
– zapoznaj się z wideoszkoleniem i materiałami dodatkowymi,
– wyślij nam maila z numerem zamówienia i nazwą szkolenia na bok@edumaster.pl,
– w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie na maila wskazanego w zamówieniu.
Jak mogę odtworzyć nagranie szkolenia?
Szkolenie w wersji płatnej można odtworzyć zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych: smartfonie lub tablecie z systemem operacyjnym Android i iOS. Szkolenie będzie dostępne z poziomu specjalnej platformy edukacyjnej, do której dostępy przyznamy po zakupie szkolenia.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.
Program
Część 1
Jak programowanie wpływa na rozwój dzieci i dlaczego jest tak potrzebne
◦ kompetencje miękkie potrzebne dzieciom ◦ programowanie a myślenie logiczne ◦ programowanie to też umiejętność poruszania się w przestrzeni
Część 2
Programowanie poza komputerem
◦ różne warianty zabawy z dziećmi ◦ programowanie na kartce papieru
Część 3
Robot edukacyjny DOC jako wstęp do nauki programowania
◦ opis działania robota ◦ programowanie z DOC na trzech poziomach
Część 4
Gra planszowa Scottie Go!
◦ budowania programów z klocków ◦ praca z aplikacją Scottie Go!
Część 5
Robot edukacyjny Photon
◦ robot i dziecko razem uczą się programowania ◦ jak wykorzystać robota na zajęciach
Część 6
Zasoby w sieci dotyczące nauki programowania