Programowanie bez komputera – zabawy i gry ruchowe z algorytmami i programowaniem
59 zł

O szkoleniu
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
O szkoleniu:
Programowanie i kodowanie, określane „trzecim językiem świata”, zajmuje coraz więcej miejsca w edukacji z zakresu nowych technologii. Podstawy programowania nauczane są obecnie już w pierwszych klasach szkoły podstawowej: na początkowym etapie nacisk kładzie się przede wszystkim na rozwój kreatywności uczniów, stymulowanie umiejętności myślenia logicznego i myślenia komputacyjnego.
Tematem webinaru jest metodyka nauczania podstaw programowania w szkołach podstawowych. Dzięki szkoleniu poznasz bazowe zagadnienia z dziedziny algorytmów i kodowania, a także metodykę ich nauczania w odniesieniu do podstawy programowej. Prowadzący webinar przedstawi szereg gier i zabaw edukacyjnych, które korzystnie wpływają na rozwój psychofizyczny dziecka i pomagają mu zdobyć umiejętności przydatne w dalszych etapach nauki programowania.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?
Bezpośrednio po zakupie otrzymasz mail z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem szkolenia wyślemy Ci także maila z przypomnieniem o szkoleniu.
Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?
W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.
ia.
Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?
Tak, dostęp do nagrania jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów jest bezterminowy – do treści szkoleniowych możesz wrócić w dowolnym czasie.
Program
ZAKOŃCZONY
Część 1
Techniczne inspiracje w kontekście rozwoju psychofizycznego dziecka
Część 2
Programowanie jako trzeci język
Część 3
Od kiedy można uczyć programowania?
Część 4
Podstawowe definicje i ich implementacja w procesie zabawy, nauki i rozwoju dziecka
Część 5
Kodowanie i programowanie bez użycia komputera
Część 6
Metodyka nauczania programowania
Materiały dodatkowe
Linki do materiałów w sieci