Stonoga czy skoczek: jak efektywnie pracować z uczniami o różnych potrzebach, zdolnościach i temperamentach?
69 zł

O szkoleniu
Dzięki szkoleniu:
O szkoleniu:
Prawidłowe rozpoznawanie cech osobowości uczniów to bardzo przydatna umiejętność dla każdego nauczyciela. Pomaga lepiej zrozumieć dzieci i dostosować odpowiednie techniki nauczania do ich predyspozycji. To szkolenie pomoże Ci rozwinąć te umiejętności.
Podczas szkolenia poznasz wybrane typologie osobowości związane z cechami temperamentalnymi, stylami myślenia i działania. Dowiesz się także, na co położyć nacisk w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i jak kody językowe wpływają na jakość interakcji z naszymi wychowankami.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do szkolenia?
Wideoszkolenie jest publikacją elektroniczną, dostępną bezpośrednio po zakupie – dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty.
Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?
Pakiet obejmuje nagranie całości szkolenia (90 minut), dostęp do ewentualnych materiałów ze szkolenia (w formie elektronicznego zeszytu i/lub plików do ściągnięcia) oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu:
– zapoznaj się z wideoszkoleniem i materiałami dodatkowymi,
– wyślij nam maila z numerem zamówienia i nazwą szkolenia na bok@edumaster.pl,
– w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie na maila wskazanego w zamówieniu.
Jak mogę odtworzyć nagranie szkolenia?
Szkolenie w wersji płatnej można odtworzyć zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych: smartfonie lub tablecie z systemem operacyjnym Android i iOS. Szkolenie będzie dostępne z poziomu specjalnej platformy edukacyjnej, do której dostępy przyznamy po zakupie szkolenia.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.
Program
Podczas szkolenia poznasz wybrane typologie osobowości związane z cechami temperamentalnymi, stylami myślenia i działania. Dowiesz się także, na co położyć nacisk w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i jak kody językowe wpływają na jakość interakcji z naszymi wychowankami.
Część 1
Parę słów na temat zindywidualizowanego podejścia do uczniów/wychowanków.
Część 2
Duńska bajka dla nauczycieli.
Część 3
Wsparcie psychopedagogiczne dzieci i młodzieży - obszary alternatywne.
Część 4
Temperament w szkolnej ławce:
a) introwertyk i ekstrawertyk w klasie b) typy temperamentalne, implikacje dla nauczania/wychowania
Część 5
„Uskocznić” stonogę, „ustonożyć” skoczka….
Część 6
Prosty i rozszerzony kod językowy, rzecz o komunikacji.
Materiały dodatkowe
skrypt stanowiący poszerzoną wersję prezentacji