Szkoła, do której każdy chce chodzić: skuteczne metody budowania reputacji placówki

Część 1

Podstawy PR w edukacji: narzędzia komunikacji społecznej.

Część 2

Wizerunek i reputacja placówki jako jedne z najważniejszych elementów wpływających na jej konkurencyjność.

Część 3

Wejście w środowisko lokalne – minikampanie wizerunkowe, kontakty z mediami.

Część 4

Sztuka autoprezentacji: jak powinna wyglądać i co powinna zawierać szkolna strona www?

Część 5

Metody kreowania wizerunku postrzeganego jako swoisty proces.

Część 6

Kreowanie wizerunku a budowa dobrych relacji międzyludzkich.

Część 7

Podsumowanie: dobra reputacja szkoły jako element, do którego powinieneś dążyć.

Szkoła, do której każdy chce chodzić: skuteczne metody budowania reputacji placówki

69 zł

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu:

uświadomisz sobie, dlaczego warto dbać o wizerunek i jak najlepszą reputację placówki

poznasz podstawowe zagadnienia z dziedziny PR i autoprezentacji

dowiesz się, jak wykorzystywać stronę internetową i kontakty z mediami lokalnymi w budowie

pozytywnego wizerunku szkoły w oczach uczniów oraz rodziców

O szkoleniu:

Im bardziej Cię znają, tym bardziej Cię lubią – pod warunkiem, że na to zasługujesz! Reputacja placówek oświatowych – zarówno w oczach potencjalnych uczniów, jak i ich rodziców – to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na ich konkurencyjność. W budowie pozytywnego wizerunku szkoły liczy się każdy szczegół, od wyglądu budynku czy strony internetowej po idee przyświecające działalności placówki i autentyczność w ich realizacji.

 

Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak działać i jakie narzędzia wykorzystać, by Twoja szkoła nieodmiennie cieszyła się opinią placówki, do której warto chodzić. Zdobyta wiedza pomoże Ci zdefiniować i rozwijać cechy, które pozytywnie wyróżniają Twoją szkołę spośród innych, z naciskiem na wiarygodność i wzbudzanie zaufania. Prowadzący Waldemar Borowski wprowadzi Cię także w arkana public relations i doradzi, jak skutecznie współpracować z mediami, by utrzymywać pozytywny wizerunek szkoły w powszechnej opinii.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

nauczycieli

dyrektorów szkół


FAQs:

Kiedy uzyskam dostęp do szkolenia?

Wideoszkolenie jest publikacją elektroniczną, dostępną bezpośrednio po zakupie – dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty.

Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?

Pakiet obejmuje nagranie całości szkolenia (90 minut), dostęp do ewentualnych materiałów ze szkolenia (w formie elektronicznego zeszytu i/lub plików do ściągnięcia) oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu:
– zapoznaj się z wideoszkoleniem i materiałami dodatkowymi,
– wyślij nam maila z numerem zamówienia i nazwą szkolenia na bok@edumaster.pl,
– w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie na maila wskazanego w zamówieniu.

Jak mogę odtworzyć nagranie szkolenia?

Szkolenie w wersji płatnej można odtworzyć zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych: smartfonie lub tablecie z systemem operacyjnym Android i iOS. Szkolenie będzie dostępne z poziomu specjalnej platformy edukacyjnej, do której dostępy przyznamy po zakupie szkolenia.

Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?

Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.

Program

Im bardziej Cię znają, tym bardziej Cię lubią – pod warunkiem, że na to zasługujesz! Reputacja placówek oświatowych – zarówno w oczach potencjalnych uczniów, jak i ich rodziców – to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na ich konkurencyjność.

Część 1

Podstawy PR w edukacji: narzędzia komunikacji społecznej.

Część 2

Wizerunek i reputacja placówki jako jedne z najważniejszych elementów wpływających na jej konkurencyjność.

Część 3

Wejście w środowisko lokalne – minikampanie wizerunkowe, kontakty z mediami.

Część 4

Sztuka autoprezentacji: jak powinna wyglądać i co powinna zawierać szkolna strona www?

Część 5

Metody kreowania wizerunku postrzeganego jako swoisty proces.

Część 6

Kreowanie wizerunku a budowa dobrych relacji międzyludzkich.

Część 7

Podsumowanie: dobra reputacja szkoły jako element, do którego powinieneś dążyć.