Szkolne gry uczniów – jak rozszyfrować i reagować na zagrywki, które zakłócają lekcję

Część 1

Gry psychologiczne – elementy analizy transakcyjnej.

Część 2

Jak przetrwać w szkole – strategie nauczycieli i uczniów wykorzystywane w szkole w celu przetrwania.

Część 3

8 najkosztowniejszych błędów pedagogicznych.

Część 4

Błędy percepcji wpływające na szacowanie, opiniowanie i ocenianie.

Materiały dodatkowe

Materiały w pliku tekstowym.

Szkolne gry uczniów – jak rozszyfrować i reagować na zagrywki, które zakłócają lekcję

69 zł

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu:

poznasz założenia koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a

dowiesz się, jak przełożyć wiedzę z zakresu analizy transakcyjnej na praktykę szkolną

dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z uczniami i rodzicami

O szkoleniu:

Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym. Teoria gier znajduje odzwierciedlenie w wielu interakcjach między nauczycielami, uczniami i rodzicami, dlatego wiedza na ten temat jest niezwykle przydatna w praktyce każdego pracownika oświaty.

 

Prowadząca szkolenie Joanna Nienałtowska-Padło scharakteryzuje krótko teorię gier psychologicznych, a następnie wyjaśni, jakie strategie stosują uczniowie, nauczyciele i rodzice, by jak najlepiej odnaleźć się w szkolnych realiach. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak obiektywnie oceniać zastane sytuacje i jakich zachowań unikać, by nie popełnić brzemiennego w skutkach błędu w kontaktach z podopiecznymi i ich opiekunami.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

pedagogów

psychologów

nauczycieli


FAQs:

Kiedy uzyskam dostęp do szkolenia?

Wideoszkolenie jest publikacją elektroniczną, dostępną bezpośrednio po zakupie – dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty.

Jakie materiały otrzymam w ramach szkolenia?

Pakiet obejmuje nagranie całości szkolenia (90 minut), dostęp do ewentualnych materiałów ze szkolenia (w formie elektronicznego zeszytu i/lub plików do ściągnięcia) oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.
Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu:
– zapoznaj się z wideoszkoleniem i materiałami dodatkowymi,
– wyślij nam maila z numerem zamówienia i nazwą szkolenia na bok@edumaster.pl,
– w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie na maila wskazanego w zamówieniu.

Jak mogę odtworzyć nagranie szkolenia?

Szkolenie w wersji płatnej można odtworzyć zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych: smartfonie lub tablecie z systemem operacyjnym Android i iOS. Szkolenie będzie dostępne z poziomu specjalnej platformy edukacyjnej, do której dostępy przyznamy po zakupie szkolenia.

Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?

Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.

 

Program

Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym.

Część 1

Gry psychologiczne – elementy analizy transakcyjnej.

- gry uczniów - gry nauczycieli - gry rodziców

Część 2

Jak przetrwać w szkole – strategie nauczycieli i uczniów wykorzystywane w szkole w celu przetrwania.

Część 3

8 najkosztowniejszych błędów pedagogicznych.

Część 4

Błędy percepcji wpływające na szacowanie, opiniowanie i ocenianie.

Materiały dodatkowe

Materiały w pliku tekstowym.