Zabawy wspierające rozwój emocjonalny dzieci
59 zł



O szkoleniu
Dzięki szkoleniu:
O szkoleniu:
Praca nad emocjami, rozumieniem ich i nazywaniem to bardzo istotny element naszego życia. Ucząc dzieci już od najmłodszych lat rozpoznawać swoje emocje, dbamy o to, by wyrosły na świadomych i pewnych siebie dorosłych. W jaki sposób to zrobić? Dzięki wykorzystaniu zabawy, dramy i prac plastycznych można poruszać z dziećmi tematy dotyczące emocji i potrzeb.
Podczas webinaru, który poprowadzi dr Marta Koplejewska, uczestnicy poznają zabawy i aktywności dla najmłodszych, służące wspieraniu rozwoju ich sfery emocjonalnej. Dowiedzą się także, jak przebiega rozwój emocjonalny dzieci. Na zakończenie zostaną zaprezentowane przykłady zachowań, które powinny zaniepokoić nauczyciela pracującego z dzieckiem.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
FAQs:
Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?
Bezpośrednio po zakupie otrzymasz maila z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem webinaru wyślemy Ci także maila z przypomnieniem.
Jakie materiały otrzymam w ramach webinaru?
W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.
Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?
Tak, w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Do treści szkoleniowych możesz wrócić zatem później.
Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?
Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 6 miesięcy.
Program
Webinar odbędzie się 01.03.2021 o godz. 19:30.
Część 1
Rozwój emocjonalny dzieci.
Część 2
Co nauczyciel, terapeuta może zrobić, by wspierać rozwój emocjonalny dziecka?
Część 3
Czynniki i zachowania dzieci, które powinny budzić niepokój.
Część 4
Zabawy i aktywności służące wspieraniu rozwoju dzieci.