Zachowania buntownicze i destrukcyjne u uczniów – jak je rozpoznawać i korygować?

Część 1

Zaburzenia opozycyjno-buntownicze i poważne zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży.

Część 2

Wybrane kryteria diagnostyczne.

Część 3

Interwencja wychowawcza, metody korygowania zaburzonych zachowań.

Część 4

Techniki modyfikacji zachowania.

Część 5

Postawa nauczyciela-wychowawcy, jako jeden z czynników profilaktyki oraz i korygowania zachowań destrukcyjnych.

Część 6

Praktyczne kształtowanie umiejętności społecznych i życiowych wychowanków.

Część 7

Głębokie zaburzenia emocjonalne. Działania korekcyjne nauczyciela- wychowawcy.

Część 8

Zestawienie ról w grupie wychowawczej. Mechanizmy grupowe.

Część 9

Zniekształcenia poznawcze w wybranych grupach zaburzeń.

Część 10

Sześć kroków uczenia się umiejętności społecznych.

Zachowania buntownicze i destrukcyjne u uczniów – jak je rozpoznawać i korygować?

59 zł

O szkoleniu

Dzięki szkoleniu:

poznasz zaburzenia opozycyjno-buntownicze i poważne zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży

poznasz wybrane kryteria diagnostyczne

poznasz techniki modyfikacji i korygowania zachowań destrukcyjnych

poznasz 6 kroków uczenia się umiejętności społecznych

O szkoleniu:

Na szkoleniu zostanie poruszona problematyka zachowań destrukcyjnych dzieci i młodzieży. Uczestnicy zapoznają się z genezą, przejawami i kryteriami rozpoznawania tego typu zachowań, a także zapobiegania im.

 

Prowadząca Joanna Nienałtowska-Padło przedstawi zaburzenia opozycyjno-buntownicze i poważne zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży. Opowie o tym, czym jest interwencja wychowawcza i jak postawa nauczyciela staje się jednym z czynników profilaktyki oraz korygowania zachowań destrukcyjnych. Przedstawi również kryteria diagnostyczne i techniki modyfikacji zachowań.

 

Uczestnicy poznają metody prewencyjne i interwencyjne na poziomie indywidualnym oraz grupowym, a także przydatne techniki behawioralno- komunikacyjne.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

nauczycieli

pedagogów

psychologów szkolnych

wychowawców

pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych

FAQs:

Kiedy uzyskam dostęp do webinaru?

Bezpośrednio po zakupie otrzymasz maila z dostępem do webinaru i linkiem do strony transmisji. Przed rozpoczęciem webinaru wyślemy Ci także maila z przypomnieniem.

Jakie materiały otrzymam w ramach webinaru?

W ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Przy uczestnictwie w płatnych webinarach otrzymasz także zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia – wyślemy Ci go w ciągu 10 dni roboczych na podanego w zamówieniu maila.

Czy mogę odtworzyć webinar po jego zakończeniu?

Tak, w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia webinaru otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera. Do treści szkoleniowych możesz wrócić zatem później.

Jaki jest czas ważności dostępu do materiałów szkoleniowych?

Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 6 miesięcy.

Program

Webinar odbędzie się 02.03.2021 o godz. 19:30.

Część 1

Zaburzenia opozycyjno-buntownicze i poważne zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży.

Część 2

Wybrane kryteria diagnostyczne.

Część 3

Interwencja wychowawcza, metody korygowania zaburzonych zachowań.

Część 4

Techniki modyfikacji zachowania.

Część 5

Postawa nauczyciela-wychowawcy, jako jeden z czynników profilaktyki oraz i korygowania zachowań destrukcyjnych.

Część 6

Praktyczne kształtowanie umiejętności społecznych i życiowych wychowanków.

Część 7

Głębokie zaburzenia emocjonalne. Działania korekcyjne nauczyciela- wychowawcy.

Część 8

Zestawienie ról w grupie wychowawczej. Mechanizmy grupowe.

Część 9

Zniekształcenia poznawcze w wybranych grupach zaburzeń.

Część 10

Sześć kroków uczenia się umiejętności społecznych.